Monday, March 23, 2009

Demokrasi Dibunuh Lagi!

Menjelang pertabalan Mahafiraun Two @ Menteri Fasola menerajui negara,demokrasi terus dirogol dan dibunuh.Selepas berjaya menculik Wakil Rakyat dan memeras ugut mereka kini akhbar Harakah dan Suara Keadilan telah dihentikan permit pengeluaran selama tiba bulan tanpa alasan munasabah.
Apa yang nyata ialah kebimbangan berulangnya Tragedi Permatang Pauh dan Kuala Trengganu berulang di dua bukit yang akan menghadapi PRK sedikit masa lagi.
Dengan penutupan dua akhbar penting yang berjaya mengubah pikiran rakyat dan menjahanamkan tahayul dan khurafat yang berakar umbi di dalam kepala rakyat Malaysia puluhan tahun lamanya,BN pastinya berharap rakyat akan dapat diperbodohkan kembali seperti yang mereka lakukan selama 50 tahun.

Namun pengundi Bukit Gantang,bukit Selambau dan Batang Ai pastinya mampu memberi jawapan terbaik untuk Barisan Nasional memahami bahawasanya rakyat tidak sebodoh itu.
Kepada para pelayar cyber dan pencinta keadilan keseluruhannya kita sama sama mempunyai tugas mencelikkan rakyat ,jangan biarkan rakyat ditipu lagi.Ayuh !

No comments: