Tuesday, April 14, 2009

Bendera Besar Di Jengka 15 Dibuang MD Maran

Bendera besar bulan purnama yang berikibar megah di tepi jalan berhampiran simpang masuk ke Jengka 15 yang cukup menggerunkan Umno sejak PRU yang lalu telahpun dibuang oleh penguatkuasa Majlis Daerah Maran jam 11 pagi tadi.

Sekarang pimpinan pemuda PAS Jengka 15 di ketuai Engku Amir Zahar,Saudara Rosdi Ismail dan tuan tanah Hj Suhaimi Shuib sedang membuat laporan polis di balai polis Maran. Pihak PAS mendesak agar mereka yang telah membuang bendera tersebut supaya memasang kembali kerana bendera tersebut berada dalam tanah persendirian milik Allahyarham Hj Shuib veteran PAS Jengka.

5 comments:

Pak Tam Jengka said...

salam..

bendera besar di situ dah jadi mcm pembakar smngt dan lambang kemgahan PAS di DUN Jengka..puok-puok UMNO-BN ni sakit mata sebenarnya..

kami generasi muda Jengka di perantauan tetap menolak UMNO-BN..

Anonymous said...

MEMANG UMNO-BN dah gelabah takut pada bayang2 sendiri,tungu pilihraya ke13 nanti kami anak rantau pahang akan kuburkan UMNO-BN di bumi Pahang.

Anonymous said...

yang dekat tu memang sakit mata tengok bendera tu..apatah lagi yg selalu dok lepak kt bastand tepi jalan. depalah yg suruh yb jengka tu buatsesuatu. semuatu dlm agenda mesyuarat cawangan jengka 15...cuma org pas tak tau je. tapi apapun kita kena lakukan sesuatu supaya bendera dapat dipasang semula..ha jagn lupa lak panggil sinar harian sekali. ana rasa kita buat tapak baru kt dalam ladang sikit bersebelahan w/shop mi tu.

UNDILAH PARTI BEBAS said...

bendera tu menyusahkan orang tengok langit, anak bulan suma

wakakakakakaka...
hahahahahahah.

YANG GAMBI said...

patut pun dibuang! besar sangat,nyemak je! kalau ada nia nak pasang pasang la kat jamban umah korang