Monday, October 27, 2008

Anak Melayu GLOKAL

Ish..ish! Budak lelaki ni anak sape?Orang Jengka cuba siasat sikit,kut mak bapak dia tak tau perangai anak dia ni!Nak tengok lagi gambar budak ni dan gambar ayah dia kat sini.Iras iras Altantuya!Ayah dia ni bakal segala bakal dan bekas segala bekas.


4 comments:

armouris said...

apasal dia ni suka sangat letak tangan atas bahu orang...

-----------------------
info-jariah.blogspot.com
info-kesihatan-anda.blogspot.com
our-health-info.blogspot.com

Anonymous said...

Macam perangai bapaknya...
Kalau mengikut amalan sistem feudal sekarang ni, budak glokal ni akan menjadi future PM

Anonymous said...

Dia 'tak buat apa-apa' kan..? takat pegang2 tu...'tok imam' hadari pun buat..

altantuya said...

itulah contoh makmum yang baik,sentiasa mengikut imam.