Wednesday, August 26, 2009

PAS Menang:Alhamdulillah Doa Di sisi Kaabah Terkabul

Alhamdulillah kami telah selamat mengerjakan ibadah umrah dan kini dalam perjalanan pulang ke tanahair.Transit sebentar di airport Colombo.Tiada lah berita paling gembira bagi kami apabila mengetahui PAS terus mengekalkan kerusi Permatang Pasir semalam.Sejak di airport Jedah petang semalam,kami terus mendapat maklumat semasa dari rakan rakan di Permatang Pasir.Alhamdulillah doa akmi di hadapan kaabah supaya Barisan Nasional tersungkur dikabulkan Allah.Juak juak Umno yang mengunjungi blog ini marah benar bila saya nyatakan kami akan berdoa supaya umno tamat riwayatnya.Suka atau tidak,Allah telah kabulkan doa kita bersama.Insaflah rakan rakan Umno ,bertaubatlah segera sebelum kehancuran yang berterusan.

1 comment:

Anonymous said...

Salam. Selamat pulang dan selamat meraikan kemenangan PAS di Permatang Pasir dengan mengucap syukur kpd Allah.

2. Kepada penyokong UBN terimalah hakikat zaman telah berubah,dulu UBN boleh gunakan media cetak dan eletronik untuk memutar belit fakta,(cth macam ucapan MB Kelantan)yg diputarbelitkan oleh media Pro UBN,oleh kerana zaman berubah monopoli media telah dipecahkan oleh ICT, kepalsuan dan putarbelit media Pro UBN dibuktikan oleh media alternatif, dan kini media Pro UBN sedang menghadapi tindakan saman jika tidak memohon maaf kepada MB Kelantan.
3. Kepada penyokong UBN jangan cepat melatah apabila membaca berita dari media samada yg Pro UBN atau media alternatif yg lain, siasat, teliti, nilai dan rujuk Quran & hadis, baru buat kesimpulan.Penyokong UBN akan rugi,terlibat sama berdosa dan menyebarkan fitnah.
4. Rakyat kini sangat terbuka mindanya,dia melihat sekeliling,rakyat membandingkan watak,keilmuan,peribadi pemimpin, mereka dapat membezakan yang mana lebih baik antara keduanya.
5. Pemimpin UBN tak perlu buang masa menuduh/fitnah pimpinan PAS dipergunakan/diperalatkan oleh DAP selagi UBN tak mampu menunjukkan bukti sahih/jelas bentuk diperalatkan tersebut,rakyat sangat tidak percaya kepada cakap/ucapan pemimpin UBN.
6. Penyokong UBN diingatkan agar menasihati pemimpin utama mereka yg memperkenalkan 1Malaysia,jangan gadaikan lagi hak istemewa Melayu.Kaum lain menuntut pelbagai perkara selaras dgn selogan 1Malaysia, tapi penyokong UBN khasnya UMNO apa yang Melayu UMNO dapat dari program tersebut? Jika Melayu UMNO dapat hasil program 1Malaysia, beri tahu saya/kami.

Sekian selamat menjalani ibadah puasa.

afja@02