Thursday, June 18, 2009

Taubat 'Mr.Asia'

Tidak pernah puasa dan solat hingga usia 46 tahun!.Demikian pengakuan bekas etlit sukan bina badan negara yang menyepi diri selama sepuluh tahun.

"Saya terlalu banyak buat dosa. Saya betul-betul insaf sekarang. Setiap saat dan ketika sentiasa berdoa semoga Allah mengampunkan dosa-dosa saya."Dulu saya jahat. Saya tidak ingat mati tapi...kini saya betul-betul insaf.

Kini setiap waktu walau sesibuk mana pun saya akan hadkan sekurang-kurangya 10 minit untuk menunaikan solat."Saya terlalu banyak buat dosa. Saya makan dan minum benda-benda haram. Ya Allah betapa besarnya dosa saya. Saya takut, saya taubat dan saya menyesal.

"Andai waktu boleh berputar, saya ingin kembali zaman kanak-kanak. menjalankan kewajipan sebagai seorang Muslim yang sejati," luahnya.

Ikuti pendedahan lanjut Malek Noor yang dikenali sebagai Mr Asia yang telahpun melaksanakan tuntutan hijrah .klik di sini

No comments: