Monday, July 28, 2008

Saiful Disahkan Masih 'Dara'

Setelah sebulan berlalu,tuan tobib yang memeriksa budak Sepol yang mengaku dirogol pada duburnya mengesahkan bahawasanya budak itu masih 'dara'.Tiada lah sebarang kesan luka,calar,bernanah atau sebagainya seperti didakwa beliau.

Manusia berfikiran waras pening memikirkan budak Sepol ini yang berkelakuan pelik.Mengaku udah diterojoh sembilan kali,baru lah dibuat aduan.Bertanya lah seorang penceramah politik terkenal akan hal Sepol ini.

Katanya,kenapa tunggu sampai 9 kali,baru nak report!patutnya masa mula-mula kena , terus report.Barangkali agaknya,daripada kali pertama hingga ke lapan,si budak Sepol ni terasa sedap lalu ditadah ajer ler,tapi masuk kali ke sembilan terasa perit,itu ler sebab dia buat aduan.Kirenye ade berlaku sex ganas ler.Ini lah benda yang tak masuk di akal orang yang waras.

Pelayar-pelayar di Tranung Kite jugak ade yang bertanya,kalau dah daranya itu diceroboh secara paksa tanpa restunya,sudah tentulah ada pihak ketiga yang terlibat membantu siperogol bersiri.

Ya lah,budak Sepol ni badannya sasa,jenuh nak menumbangkannya.Perlu ada bantuan lain.Lepas tu nak sumbat mulutnya,kangkangkan kakinya.Mana padan sorang atuk tua umur 60 yang sakit tulang belakangnya(seperti tulis Penarik Beca)

Selepas pengesahan daranya itu,apa pulak episod selanjutnya.Apakah tuan tobib jugak akan berkesudahan seperti Bala yang ditimpa bala.Sama-sama kita saksikan.

No comments: