Friday, February 25, 2011

Pemuda Pahang Buat Report Polis

Hashim Abdullah (kanan) Pengarah Penerangan PAS Pahang bersama Aris Faizul Ismail(Exco Dewan Pemuda PAS Pahang(Kiri) mengiringi Shahril Azman di Balai Polis Temerloh

Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Pahang Ustaz Shahril Azman Abd Halim membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Temerloh petang tadi berkaitan risalah propaganda berbau hasutan yang dipercayai diedarkan oleh petugas Barisan Nasional kepada pengundi di DUN Kerdau.

Risalah yang memuatkan ulasan terhadap janji Pakatan Rakyat Dalam Tempoh 100 hari itu penuh dengan penyelewengan fakta,mengandungi hasutan untuk menakut nakutkan pengundi daripada mengundi calon PAS.

Shahril yang diiringi Exco Pemuda PAS Pahang,Aris Faizul Ismail menyelar tindakan dayus Umno yang tidak berani berdebat secara terbuka berkenaan janji Pakatan Rakyat tetapi cuba memutar belit fakta yang sebenar.

Dalam sidang media beliau selepas membuat laporan polis,beliau turut mengingatkan pengundi agar tidak terpengaruh dengan dakyah dan propaganda jahat yang dibuat oleh Umno dalam pilihanraya ini termasuk risalah risalah yang diedarkan dengan menggunakan logo parti parti Pakatan Rakyat.

1 comment:

mantaro said...

Lawan UMNO .terus lawan. Felda bukan lagi lubuk UMNO.

Selamat bertugas agar terus tegap lawan UMNO yang kini sudak nazak!