Monday, November 3, 2008

Balasubramaniam Akui Islam Membawa Rahmat Ke Sekelian Alam.

Balasubramaniam bersama Tuan Guru Hj Abd Hadi Awang di Jerantut semalam(Ahad 2/11/08)Keratan Akhbar Sinar harian 3/11/08
Pengerusi Kelab Penyokong PAS Pahang dari kaum India,saudara Balasubramaniam mengakui Islam yang diperjuangkan PAS adalah membawa rahmat kepada sekelian alam.

"Masyarakat India adalah sebahagian daripada alam yang berhak untuk memperolehi rahmat yang dibawa oleh Islam,inilah yang disampaikan Tuan Guru Nik Aziz ketika datang ke rumah saya",kata beliau.

Berucap di Ceramah Perdana sempena Ijtimak PAS Kawasan Kuala Krau Sabtu lalu Bala juga berkata,kalau dahulunya kaum India hanya memberi kepercayaan kepada MIC untuk membela nasib mereka,tetapi ternyata kehidupan masyarakat India tidak juga berubah.

"Umno memberi gelaran Dato kepada Sharuk Khan yang tidak berfaedah untuk digunakan di India tetapi di negara sendiri kaum India diabaikan",ujar beliau lagi.
Dalam ucapannya juga ,beliau menaruh keyakinan PAS mampu memerintah Malaysia dengan suasana hubungan baik yang wujud antara masyarakat bukan Islam dengan PAS pada masa kini.

No comments: