Wednesday, November 19, 2008

Selamat Datang Konvoi Pemuda PAS Marang

Dewan Pemuda PAS Kuala Krau mengalu ngalukan kunjungan hormat 120 peserta Alternative Ridding Club(ARC)Dewan Pemuda PAS Marang ,Terengganu ke Jengka pada Jumaat ini.

Setiausahanya,saudara Engku Nurzaman Engku Mohammad berkata,konvoi motorsikal DPP Marang itu dijangka tiba ke Dataran Markaz MTD Jengka bersebelahan Masjid Lama Rantau Perintis,Bandar Jengka sekitar jam 4.00 petang.

Majlis taaruf bersama pimpinan Dewan Pemuda PAS Kawasan Kuala Krau serta jamuan ringan akan diadakan selepas solat Asar.Pada jam 5.30 petang satu perlawanan bolasepak persahabatan antara DPP Marang dengan DPP Kuala Krau akan diadakan di Padang Awam Jengka 15.

Selepas solat Maghrib semua peserta rombongan akan mengikuti Kuliah Maghrib di Jengka 15.
Sempena kunjungan ini juga,DPP Kuala Krau akan mengadakan ceramah perdana di Markaz PAS Jengka 16 yang akan disampaikan oleh Ustaz Suhaimi Saad(Pemangku Ketua DPP Pahang),Ustaz Abu Bakar Soleh(Ketua DPP Marang) dan Ustaz Shahril Azman AlHafiz(Ketua DPP Kuala Krau).

Pada hari keduanya 22 Nov(Sabtu) selepas Kuliah subuh yang akan disampaikan oleh Dato Tuan Ibrahim Tuan Man(Pesuruhjaya PAS Pahang) di Masjid Lama Bandar Jengka,satu gotong royong perdana menyiapkan Markaz PAS Jengka 16 dan mengecat PASTI Jengka Sebelas akan diadakan.

Peserta dijangka bertolak ke Maran sekitar jam 10.30 pagi.Semua pemuda dan ahli PAS diminta turut serta dalam semua program yang disusun.

No comments: