Tuesday, October 28, 2008

Ijtimak PAS Kuala Krau Sabtu & Ahad ini

Semua pimpinan dan ahli PAS daripada MTD Jengka,Jenderak dan Kerdau akan dihimpunkan dalam pada Ijtimak PAS Kawasan Kuala Krau pada Sabtu dan Ahad ini di Tapak Kompleks PAS Pahang bersebelahan Markaz Darul Hikmah Kerdau.

Program dua hari pada 1 dan 2 November itu akan bermula pada jam 8.30 pagi hari Sabtu akan dirasmikan oleh Pesuruhjaya PAS Negeri,Dato Tuan Ibrahim Tuan Man diikuti dengan acara sukaneka yang melibatkan semua peringkat umur,rawatan percuma dari Pengamal Perubatan Islam Darus Syifa serta rawatan moden.

Beberapa pameran dari kerajaan negeri Pakatan Rakyat turut diadakan.Disamping itu orang ramai juga akan berpeluang untuk menderma darah,menyertai program korban di Kemboja anjuran Yayasan Amal Malaysia, pendaftaran ahli PAS,daftar pemilih,persembahan nasyid dan sebagainya.

Sementara itu pada sebelah malam 1 dan 2 November,beberapa pimpinan mewakili kerajaan kerajaan negeri Pakatan Rakyat sudah menyatakan persetujuan untuk hadir menyampaikan ceramah.Antaranya ialah Dato Husam Musa(Kelantan) YB Amirudin Hamzah(Kedah)YB Dr Hasan Ali(Selangor) Ustaz Misbahul Munir(Perak) Syamsul Iskandar(Wakil PKR) .

Kemuncaknya pada malam kedua,Tuan Guru Presiden PAS Dato Sri Hj Abdul Hadi Awang akan menyampaikan ceramah dan menutup ijtimak tersebut.

No comments: